Algemene voorwaarden
Annulering
Voor alle trainingen en workshops geldt dat bij annulering tot vier weken voorafgaand aan de training/workshop 100% minus € 35,- administratiekosten wordt gerestitueerd. Bij annulering tussen vier en twee weken voorafgaand aan de training/workshop wordt 50% minus €35,- administratiekosten gerestitueerd. Bij annulering korter dan twee weken voorafgaand aan de training/workshop wordt 0% gerestitueerd.
Deelname verzetten naar volgende training of workshop
Bij annulering binnen vier weken voorafgaand aan de training/workshop kan in plaats van gedeeltelijke restitutie van het geld ook gekozen worden voor deelname aan de volgende training/workshop. In dat geval blijft het bedrag voor de training/workshop staan. Het bedrag voor de training/workshop wordt bij annulering 7 dagen of minder voor aanvang voor de training/workshop met respectievelijk €95,- per dag (dus voor de eerste 2 dagen van de 3-daagse training €190,-) verhoogd in verband met de extra kosten die dit voor de organisatie met zich meebrengt. Bij trainingen die online worden aangeboden geldt geen meerprijs indien deze later online worden gevolgd.
Incompany training
Incompany training wordt geleverd aan multidisciplinaire teams. Voorwaarde is dat de psychologen, en bij voorkeur ook de (revalidatie)arts(en), uit het team de driedaagse training diagnostiek volgens het gevolgenmodel hebben gevolgd.
Bij 11 of minder deelnemers kan de training verzorgd worden door een docent. Bij 12 of meer deelnemers adviseren we de inzet van twee docenten. Bij meer dan 16 deelnemers zijn tenminste twee docenten nodig. Het maximaal aantal deelnemers is 24.
De instelling is verantwoordelijk voor het regelen van een geschikte ruimte. De ruimte moet voldoende groot zijn voor de gewenste opstelling van de tafels. De tafels worden zo opgesteld dat de deelnemers in groepjes van 3 à 4 rond tenminste twee aansluitende grote tafels kunnen zitten. De tafels dienen een half uur voorafgaand aan de aanvang van de training op de juiste wijze te zijn opgesteld Daarnaast dient de instelling ervoor te zorgen dat de apparatuur nodig voor projectie (projectiescherm en beamer) werkend en beschikbaar is zodat de docent(en) de eigen laptop via MDI-kabel hierop kan aansluiten.
De instelling is verantwoordelijk voor de catering (water, koffie, lunch en thee) ten behoeve van de deelnemers en de docent(en).
Een maand voor aanvang van de incompany training levert de contactpersoon de intake-informatie van vier geanonimiseerde casussen aan zodat de docent(en) de casussen kan uitwerken en de oefeningen kan voorbereiden.
Een half uur voor aanvang van de incompany training is de contactpersoon aanwezig om de docent(en) te helpen bij het installeren en het klaarzetten van het materiaal voor de oefeningen.
Deelnemers worden geacht de gehele bijeenkomst aanwezig te zijn met uitzondering van de koffie, thee en lunchpauzes. Indien gewenst kunnen deelnemers die de incompany training hebben gevolgd een certificaat krijgen. Gegevens (naam, geboortedatum, beroep, eventueel lidmaatschapsnummer van beroepsvereniging) t.b.v. het certificaat dienen in Excel bestand door de instelling te worden aangeleverd. Vanwege het multidisciplinaire karakter van de incompany training heeft van Rood Training & Supervisie afgezien van het aanvragen van accreditatie.
De incompany training bestaat uit een algemene inleiding (presentatie) en oefeningen waarbij het geleerde wordt toegepast. Daarnaast is er ruimte voor specifieke wensen vanuit het team.
Betaling
Betaling geschiedt achteraf binnen 14 dagen na levering van de incompany training.
Annulering
Bij annulering tot vier weken voorafgaand aan de incompany training worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering korter dan vier weken voorafgaand aan de incompany training wordt €500 in rekening gebracht tenzij er een nieuwe datum is vastgesteld en de incompany training op die datum doorgang vindt.
Juli 2024